The Batman geliyor

DCEU'da yer alacak Batman solo filmi ile ilgili detayları Ben Affleck'in Batman v Superman'deki ağzımızı açık bırakan performansını izlediğimizden beri bekliyorduk. Filmin kesin olarak çıkacağı ve Ben Affleck'in yönetmen koltuğunda olacağı San Diego Comic-Con 2016'da doğrulanmıştı.
Tek sorun filmin adının kesin olarak belli olmamasıydı; artık o sorun da kalktı. Ben Affleck yeni filmi The Accountant için basın röportajlarını sürdürürken müjdeyi verdi. Solo filmin adı The Batman olacak! Senaryo çalışmaları Ben Affleck'in de eklemeleriyle devam ediyor.

Baş düşman Deathstroke olacak orası kesin, Batman'in yanında ise Batgirl veya Nightwing'i görmeyi umuyoruz. Batfamily'den ne kadar çok kişi o kadar iyi aslında. Ayrıca J. K. Simmons'ı da Komiser Gordon olarak çok büyük ihtimalle filmde izleyeceğiz.


The Batman için benim beklentim çok çok üst seviyelerde. Batman markası zaten gişede patlamaya hazır bir bomba iken filmde yer alması muhtemel karakterleri de duyunca hype seviyemizi kontrol altında tutmak elimizde değil. 

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget