Teşekkürler Zack Snyder

Açık söylüyorum ben Zack Snyder'ı sevmem. Man of Steel'i beğenmiştim güzel bir ilk filmdi fakat Batman v Superman gibi Dünya'nın en popüler beş karakterinden ikisinin daha önce aynı ekranda hiç izlemediğimiz devasa bir filmde onca reklam ve pazarlamayla başarısız olmasına rağmen bir de Justice League yönetmenliğine devam ettiği için Warner Bros.'a da tepkiliyim. Görselliği hikayenin önüne atması, filmden sahneleri çıkartırken çok yanlış tercihler yapması gibi sebeplerle kendisi DCEU'da görmek istediğim bir yönetmen değil.

Bu yazıda yönetmenliği hakkında daha fazla yorum yapmayacağım çünkü Zack Snyder'a içten bir teşekkür ediyorum. Valla bak. DCEU'da izlerken mutluluktan ağlayacağımız bir oyuncu kadrosu oluşturduğu için harbiden teşekkür ediyorum. Dün görmüşsünüzdür Joe Manganiello, Batman solo filminde baş düşman olacak Deathstroke rolüne seçildi. Bu haber günlerdir ''geliyorum'' diye bağırıyordu zaten çok da sürpriz olmadı fakat ''EVET!'' diye bağırmama da engel olmadı.

Zack Snyder 2012 yılında DCEU'nın ilk filmi olan Man of Steel yönetmenliğine getirildiğinden beri o gün bugündür aralıksız devam ediyor, Batman v Superman'den sonra şu an Londra'da üçüncü filmi Justice League'in çekimlerinde. DCEU'daki kaderi de Justice League'in başarılı olmasına bağlı. Snyder'ın yönetmenliğini bir kenara bırakalım, oyuncu seçimlerine bir bakar mısınız? Justice League'den sonra bir daha film yönetmese bile evrenin baş rollerini bizzat kendi seçti. DCEU'nın temellerini Zack Snyder attı. En nokta atışı seçimi Ben Affleck olmakla birlikte arada Gal Gadot gibi daha ısınamadığım birisi olsa da aşağıdaki kadro buram buram kalite kokuyor. 


1- Henry Cavill - Clark Kent/Superman

2- Amy Adams - Lois Lane

3- Michael Shannon - Zod

4- Ben Affleck - Bruce Wayne/Batman

5- Jesse Eisenberg - Lex Luthor

6- Jeremy Irons - Alfred Pennyworth

7- Jason Momoa - Arthur Curry/Aquaman

8- Ezra Miller - Barry Allen/The Flash

9- Gal Gadot - Diana Prince/Wonder Woman

10- Ray Fisher - Victor Stone/Cyborg

11- J. K. Simmons - Jim Gordon

12- Amber Heard - Mera

13- Joe Manganiello - Slade Wilson/Deathstroke


Önümüzde çok güzel yıllar var <3 Teşekkürler Zack Snyder!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget