Ant-Man and The Wasp diğer filmlerden çok farklı olacak!

Ant-Man and The Wasp'ın vizyona girmesine daha 2 yıl olsa da senaryo çalışmaları başlamış bile! Captain America Civil War'un Los Angeles galasında ilk filmin yönetmeni Peyton Reed bazı sorulara yanıt verdi ve diğer filmlerde hiç görmediğimiz şeyler olacağını vaad etti!

''En son burada görüştüğümüzde senin filmin vardı, nasıl hissediyorsun?''
İnsanlar bu film hakkında filmi yapanlardan daha çok şey biliyor ki bu harika bir şey! Ben baya büyük bir çizgi roman ineğiyim. Filmin sorumluluğunun benim omuzlarımın üzerinde olmadan burada bulunmak güzel. Bu Russo kardeşlerin gecesi. Filmi izledim, bu üçüncü sefer olacak ve bayıldım!
''Ant-Man hakkında biraz sahiplik hissettin mi?''
Evet gerçekten öyle oldu. Russo'lar filmi yazarken yanıma geldiler ve onlara bazı şeyler gösterdim. Daha sonra Paul'dan filmde yer almasını istediklerinde biraz kıskanç hissettim. Ama biraz zaman geçtikten sonra oraları geçtim. Benim için ve inanıyorum ki herkes için Ant-Man bu filmin parlayanlarından.

''Ant-Man and The Wasp hakkında bize söyleyebileceğin bir şey var mı?''
Şunu söyleyebilirim ki filmi yazmak konusunda çok çalışıyoruz. Paul Rudd, ben, Adam McKay, Gab Ferrari ve Andrew Barrer yazmaya devam ediyoruz. Filmden hâlâ 2 yıl uzakta olsak da size şunu söyleyebilirim ki daha önce hiç görmediğiniz şeyler olacak.

Ant-Man'in sonunda Hank Pym'in önceden eşi için yaptığı fakat filmin sonunda kızı Hope'a verdiği The Wasp kostümünü görmüştük.


Ant-Man and The Wasp 6 Temmuz 2018'de sinemalarda!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget