Marguerite Bennett, Wonder Woman için DC'ye Ateş Püskürdü!


Geçtiğimiz hafta sonu DC Rebirth'e dair her şey açıklanmıştı. Biz de hepsini sizin için derlemiştik. Buradan ulaşabilirsiniz. Açıklamalardan bir tanesi de ayda iki kere çıkacak olan Wonder Woman dergisinin yeni yazarının, Greg Rucka olduğuydu.

Ancak, Rebirth söylentilerini önceden takip edenler, Wonder Woman dergisine yazar olarak düşünülen ilk kişinin Marguerite Bennett olduğunu hatırlayacaklardır. Kendisi Scott Snyder'ın öğrencilerinden olup Batman Annual #2, DC Bombshells, Secret Wars: Years of Future Past, Earth-2: World's End gibi serilerin yazarlığını yaptı. Muhtemelen en büyük işi de Wonder Woman yazarlığını almak olacaktı ki direkten dönünce pek belli etmese de biraz sinirlenmiş, kendisine bir Patreon sayfası açarak bağımsız işlere yönelmiş. Patreon'daki duyurusu şu şekilde:
Oldukça pahalı bir ameliyattan çok kısa süre sonra büyük bir projeyi kaybettim. Sizlerle bir yayıncı olmadan, doğrudan iletişime geçebileceğim, görseller, hikayeler, kamera arkası yazıları, yapım rehberleri, güncel girdiler, kurgu olmayan analizler ve ana akımda yaptığım gibi süper kahramanımsı şeylerin dışında çalışmalar yayınlayacağım.
Eh, pek bir ateş püskürme değil ancak Bennett'in DC'ye dargın olduğu bilinmekte. Ama hak verebiliriz bu dargınlığa, zira Bennett'in yazdığı ilk 3 sayı senaryosu onaylanmış bile. DC Editoryal ekibi sadece daha tanınmış bir yazar getirmek istemiş. Ama daha da ilginci, yeni yazar Greg Rucka da bunları daha önce yaşamıştı.

Daha önce, ilk başta Wonder Woman: Earth One grafik romanını Greg Rucka'ya veren DC Comics, daha sonra kitabı Rucka'dan alıp Grant Morrison'a vermişti. Rucka da bir daha DC'de yazmamaya yemin etmişti. Ancak Wonder Woman projesi fikrini değiştirmiş olmalı. Wonder Woman: Earth One'ı kaybedince şu açıklamayı yapmış Rucka:
Bana hikayeyi yazmayacağımı söylediler. Dan DiDio beni çağırdı ve hikayeyi başka birisine vereceğini söyledi. Ve ben de cevap olarak, "Bak, eğer bu seriyi benden alırsan bir daha sizin için çalışmam. Bu seriyi alacağım diye size bir sürü eser yazdım, şimdi de kalkıp elimden alıyorsunuz. Artık verdiğiniz sözlere inanmam." dedim. Onun kendince sebepleri vardı, kavgayı ben başlatmadım. Aramız böyle bozuldu.
Ama görünen o ki Rucka verilen sözlere inanmaya başlamış, yoksa kendi başına gelen şeyin, genç ve hevesli bir yazarın da başına gelmesini istemezdi değil mi?

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget