Black Widow solo filmi mümkün

Sizi bilemem ama ben Iron Man 2'yi Iron Man 2 olarak değil, Black Widow'un MCU'ya girişi olarak hatırlıyorum. Bu filmden sonra Marvel solo filmlere de Natasha Romanoff'u eklemeye başladı. Ama asıl yıldız Scarlett Johansson her filmden sonra karakteri daha çok sevmemizi ve solo filmi istememizi sağlıyor. Black Widow'un MCU'daki geçmişi tamamen bir gizem. Azıcık da olsa Avengers: Age of Ultron'da Red Room meselesini öğrenmiştik. Bu kadar. Geçmişini öğreneceksek de bu başka bir karakterin veya Avengers'ın filminde değil, Black Widow'un kendi filminde olsun.




Scarlett Johansson geçenlerde Variety ile bir röportaja katıldı;
Eğer şartlar uygun olursa böyle bir şey gerçekleşebilir. Natasha çok zengin bir orijin hikayeye sahip. Karakteri götürebileceğimiz birçok yer var, hatta Rusya'ya da geri dönebiliriz. Widow programını keşfedebiliriz. Kişiliğini, nereden geldiğini, neyin parçası olduğunu öğrenebiliriz. Film geçmişi de anlatabilir, günümüzü de. Şu an Avengers dağılmış durumda, bundan sonra ne olacak? Sanırım olursa bu filmin diğer bütün solo filmlerden çok farklı bir tonu, rengi ve felsefesi olur. Eğer hayranlar yeteri kadar isterse bu film olabilir. Bunu Marvel'la da konuştum. Hem ben hem de Marvel bu karaktere yatırım yaptık. Aslına bakarsanız ben hâlâ o dar kostüme girmeyi istiyorum.
Yani Scarlett Johansson solo Black Widow filmine ''ben varım!'' diyor. İlla dar kostümü giymesine de gerek yok, Civil War'da ortadan kaybolduktan sonra nereye gittiğine, ne yaptığına dair bir film olabilir. ''Eğer hayranlar yeteri kadar isterse'' cümlesi pek mantıklı gelmedi. Daha ne kadar isteyebilirler? Bütün çizgi roman karakterleri arasında Black Widow en çok istenen 3 solo filmden biridir. Biz Black Widow ve Scarlett Johansson'a her türlü varız!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget