Bat Family: Nightwing'i oynayabilecek 5 oyuncu

Bir süredir Captain Marvel, Shazam, The Riddler vb. olsun listeler yapıyorum ve teşekkür ediyorum ki hem siz ilgi gösterdiniz hem de bu tarz listeler yapmak benim hoşuma gitti. Bu sefer işi bir adım daha ileri götürüp bir seri hâline getirmeye karar verdim. Nightwing ile başlayan bu seri diğer Bat Family üyeleri ile devam edecek. İşte Nightwing'i oynayabilecek 5 oyuncu!

1- Dylan O'Brien


Yaş: 24
Uyruk: ABD
İzlenmesi gereken filmleri: The Maze Runner, Teen Wolf, High Road

2- Sam Claflin


Yaş: 29
Uyruk: Birleşik Krallık
İzlenmesi gereken filmleri: The Hunger Games: Catching Fire, The Hunger Games: Mockingjay, Love Honey

3-Steven McQueen


Yaş: 27
Uyruk: ABD
İzlenmesi gereken filmleri: The Vampire Diaries, American Breakdown, Piranha 3D

4-Steven Yeun


Yaş: 32
Uyruk: Kore
İzlenmesi gereken filmleri: The Walking Dead, My Name is Jerry

5-Zac Efron


Yaş: 28
Uyruk: ABD
İzlenmesi gereken filmleri: That Awkward Moment, We Are Your Friends, Neighbors

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget