Deadpool 2 ve The Batman'in kaderleri aynı

Bana göre Ben Affleck ve Ryan Reynolds, beyaz perdede 2016'nın en büyük yıldızlarıdır. Hem de baya açık ara farkla. Bu başarının sinyallerini Deadpool ve Batman v Superman vizyona girmeden önce stüdyolar vermişti. 20th Century FOX yetkilileri 11 yıl reddettikleri Ryan Reynolds'a devam filmi onayını vererek, Warner Bros. yetkilileri ise daha çekimleri bitmeyen filmden bir klip izledikten sonra Ben Affleck'in kontratını uzatmaya karar vermişti. Vizyona girdikten sonra da Ben Affleck'e yazıp, yönetip, oynayacağı Batman solo filmini emanet ettiler.

Ama gelin görün ki iki film de şu sıralar harika birer yolda değil. Deadpool 2 Tim Miller ve Junkie XL'in ayrılıp çekim tarihinin ertelenmesinden sonraki buhranlı dönemde üstündeki kara bulutları Altın Küre adaylığıyla dağıtmayı başardı. Yine de belli olmayan şeyler var.

The Batman'de ise işlerin yılan hikayesine döndüğü "söyleniyor". Yabancı haber siteleri gariban Ben Affleck ne zaman film hakkında iki kelime olumsuz laf etse "BEN AFFLECK BATMAN FİLMİ YAPMAYABİLİR!" ya da "BATMAN FİLMİ OLMAYABİLİR!" gibi abuk sabuk manşetlerle izleyicinin aklını kemiriyor. Ya adam geçen hafta çıktı dedi ki; "Filmi sırf Batman filmi yapmış olmak için yapmak istemiyorum. Eğer senaryo ve olay örgüsü içime sinmezse yapmayabilirim. Eski Batman filmleri geleneklerini iyi bir filmle devam ettirmek istiyorum." dedi. Olay oldu bu. Ben Affleck'in de şansına The Batman karmaşası The Accountant ve Live By Night filmlerinin tanıtımları, röportajları sırasına denk geldi. Affleck'i karşısına oturtan hemen "Batman çekimleri ne zaman? Senaryo tamam mı?" gibi sorular sorduğu ve Affleck de kesin olmasa da bir çeşit cevap verdiği için bu mesele sürekli gündemde. Açıkçası ben yerinde olsam dün gece Altın Küre'de sunuculuk yaparken fırsattan istifade; "Bütün Dünya'ya sesleniyorum. Bana artık Batman filmi hakkında bir şey sormayın." gibi bir şeyler söylerdim.


Ben Affleck'in bugüne kadar söylediklerinin özeti senaryo hazır olunca çekimler başlayacak. Dün gece Altın Küre'de Ryan Reynolds da bu yola girdi. Deadpool 2'nin çekimleri yönetmen ayrılığı sebebiyle Ocak ayından Mart ayına kaydırılmıştı. Bunun dışında Cable rolünün sahibi de henüz belli değil. Reynolds verdiği röportajda; "Cable için arayışlarımız devam ediyor. Filme ne zaman hazır hissedersek o zaman başlayacağız." diyerek Affleck'in yanına kondu.

Çünkü hem Affleck hem de Reynolds iyi biliyorlar ki ellerinde özel bir şey var. Alelade bir şeyle izleyici karşısına çıkmak istemiyorlar. Biz de buna saygı duymalıyız. Bu durumdan şikayetçi olup sonra filmi izleyince "Bu ne abi ya? Olmamış bu!" demek kolay maalesef.

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget