Ben Affleck'in dediğine göre Batman filmi daha yolun başında

Çok değil, 2-3 gün önce sosyal medya Batman filminin adının 'The Batman' olacağı haberiyle yıkılmıştı. Bu bilgiyi de sağdan soldan değil, bizzat filmin yönetmeni ve başrolü Ben Affleck'ten almıştık. Yine aynı Ben Affleck yeni filmi The Accountant için katıldığı bir röportajda yanlış anlaşıldığından bahsetti;
Uzun zamandır konuşuluyor ama daha bir Batman filmi için yolun başındayız. Senaryo, bütçe ve diğer şeyleri halletmeye çalışıyoruz. Biri filme hangi adı verirsin diye sorunca ''Daha bir ismi yok The Batman veya direkt Batman olabilir'' cevabını verdim. Bunu söyleyince de herkes ''Ben Affleck Batman solo filminin adını açıkladı!'' diye haber yaptı.

Batman filmi kesin olarak çıkacak, onu bir söyleyelim. SDCC 2016'da açıklandı, bir ara CEO da çıkıp tarih bile verdi. Sadece Affleck'in de dediği prodüksiyon yolun daha çok başında. Batman, Green Lantern ile birlikte filmi çıkacaklar arasında en karışık karakterler olabilir. Dümende Ben Affleck var, sonu güzel olacak.

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget