Bir Reddit kullanıcısı Warner Bros.'ı dava etmeye karar verdi

İnanın Suicide Squad hakkında o kadar çok skandal haber okumama ve yazmama rağmen her seferinde şaşırmaya devam ediyorum. Daha önce de buna benzer yaptığımız bir haberde Suicide Squad'ın Rotten Tomatoes puanını düşük bulan ve bunun kasten yapıldığını düşünen biri rottentomatoes.com'ı kapatmak için imza kampanyası başlatmıştı fakat kampanyayı başlattıktan iki gün sonra ''Bu kadar büyük bir olay hâline geleceğini tahmin etmemiştim.'' diyerek kampanyayı durdurmuştu.

Bu sefer olay Suicide Squad'ı savunmak değil, bir Reddit kullanıcısı avukat olan abisi ile birlikte Warner Bros.'ı baya baya dava etmeye karar verdi ve işleme 11 Ağustos 2016'da başlayacaklar. BlackPanther2016 isimli kullanıcının mesajı şöyle;

''Film fragmanları yemek menüleri gibidir, sipariş ettikten sonra eline ne geçeceğini gösterirler. Bir McDonald's menüsüne bakıp turşulu, tavuklu, erimiş peynirli en sevdiğin hamburgeri seçiyorsun (erimiş peyniri çok sevdiğin için bu hamburgeri seçmişsindir.) Zor şartlarda çalışıp kazandığın parayla bu hamburgeri alıyorsun, hamburgeri veriyorlar ama o da ne? Bu senin sipariş ettiğin hamburger değil. Evet turşu ve tavuk var fakat erimiş peyniri yok... sadece normal bir peynir var.

Suicide Squad fragman ve TV Spot'larında Warner Bros. ve DC'nin tanıttığı BELLİ Joker sahnelerini izlemek için bütün filmi izlemem gerektiğinden dolayı biletimi aldım. Bahsettiğim sahneler: Joker'in arabanın içinde tavana yumruk atması, Joker'in ''Sana oyuncaklarımı göstermek için sabırsızlanıyorum.'' repliği ve Joker'in yüzü yanık hâldeyken ''Görüşürüz!'' deyip el bombası attığı sahne. Bunların hiçbiri filmde yer almadı. Fragman ve TV Spot'larda tanıtılan sırf bu sahneleri izleyebilmek için Londra'ya 482 kilometre araba sürdüm ve bu sahneleri bana göstermediler. Ek olarak, filmi izleme sebeplerimden biri olan iki Katana sahnesi de yer almadı. Bunlar: Katana'nın gözlerinin siyah oluşu ve ağır çekimde kılıcından ruhların çıktığı sahne. Bu sahneler fragman ve TV Spot'larda birçok kez tanıtıldı. ''Hey, tanıtımlara bakın! Bunların hepsi 5 Ağustos'ta vizyona girecek filmde olacak! Gelin izleyin!'' dedikleri için ulaşıma ve diğer şeylere hatrı sayılır bir para verdim ama hiçbiri filmde yer almadı. Sinemadaki görevlilere bu sahneleri izlemek için geldiğimi ama filmde olmadığını anlattım ve geri ödeme istedim. Bana gülüp dışarı attılar. Bu yüzden bu meseleyi mahkemeye taşıyorum. Geri ödeme istediğim için sinemadan dışarı atılırken bana gülünürken duyduğum utancın travmasını ve geri ödeme talep ediyorum, ayrıca İskoçya'dan Londra'ya 160 sterlin tutan yakıt paramı istiyorum.

Eğer bir şeyi tanıtıyorsanız... tanıttığınız şeyi verin. Nokta. Film stüdyolarında bu alışkanlık hâline gelmeye başladı, fragmanda efsane sahneler gösteriyorlar... ama filme eklemiyorlar. Hiç adil değil.

Siz de böyle hissediyorsanız bana katılın. Bu saçmalığı durduralım. ''Uzatılmış versiyon'' saçmalığıyla sizi soymalarına izin vermeyin.

Mahkememiz 11 Ağustos 2016'da başlıyor.''


Benim diyecek bir şeyim yok, eğer sizin bu olay hakkında bir görüşünüz varsa yorum bırakmayı unutmayın!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget