Pazar Kahvesi #11


Pazar Kahvesi (28 Mart-3 Nisan)

Ne? Scott Snyder Batman All Star hakkında mı konuşmuş? Wonder Woman setlerinden yeni görseller mi çıkmış? En iyisi gelin bir bakalım haberlere.

Talia Al Ghul Legends of Tommorow'da Boy Gösterdi

Arrow'da zaten Ra's Al Ghul ve Nyssa al Ghul'u gördük. Ama gözler hep bir Batman'in uzatmalı sevgilisi, Damian'ın anası Talia'yı aradı. Her ne kadar görünmesini istemesek de. Ve sonunda Talia'yı kanlı canlı izleme fırsatına kavuştuk. Ama bu 1950'lerdeki çocuk Talia oldu. Bu haftaki Legends of Tommorrow bölümünde Sara 1950'lerde Nanda Parbat'a gitti ve orada Talia'yı eğitmeyi teklif etti.


Jessica Jones'un Dizi Sorumlusu Belli Oldu 

Netflix'în en zayıf halkası olarak görülen Jessica Jones oldukça iyi tepkiler almış olacak ki Netflix hemen bir 2.sezon önerdi. Şimdi de adım adım o tarihe yaklaşırken dizinin sorumlusu da belli oldu.
 Kendisi A&E'nin The Returned dizisinin de dizi sorumluluğunu yapmış Raelle Tuckers olacak.

Wonder Woman Set Fotoğrafları

2017'de vizyona girecek Wonder Woman'dan tadımlık görseller. Buyurun...

https://twitter.com/DC_Extended/status/715891937539010560

https://twitter.com/dceufacts/status/715890295603220481



Iron Fist Colleen Wing'ini Buldu

Dövüş sanatları uzamanı Iron Fist'in önemli bir dostu Colleen Wing'i oynayacak kişi belli oldu. Bundan sonra Wing'in portresi Jessica Hendrick'e emanet. Kendisini Star Wars: The Force Awakens
filminden Jessika Pava rolünden hatırlayabilirsiniz.

Snyder All Star Batman Hakkında Konuştu

Scott Snyder yaptığı röportajda Batman ana serisinden ayrılması ve All-Srar'ın başına geçmesiyle ilgili şunları söyledi.

"Greg seriden ayrılacağı için Batman serisine devam etmek bana doğru gelmedi. Ve Tom King'i serinin başına getirtmeyi düşündüklerini biliyordum. Onun serinin başına geçmesine sıcak baktım çünkü iyi bir iş çıkaracağını biliyordum. Ve çıkaracak da. Bence o en gelecek vadeden çizgi roman yazarı ve Batman muhteşem olacak.

Ben de şöyle düşündüm Neredeyse her karakterle bunca hikaye yazmışken ne yapmak isterdim? Ve böylece geçtiğimiz Ağustos bu fikri buldum. En iyi çizerleri Batman hikayesi yapmak için davet ettiğim bir seri, ama bu Batman serisinin aksine benim başka çizerlerle çalışmama neden olacaktı. Yani Greg ile yaptığımdaki gibi olmayacak. Her villian'ı başka bir çizer çizecek. Bizim Greg ile Joker'i modernize ettiğimiz gibi John Romita Jr. da Two Face'i modernize edecek. Ve diğer kitaplarda göründüklerinde bu halleriyle görünecekler.

Orijinleri aynı kalacak, hiç bir şey değişmeyecek tıpkı Rebirth'te karakterlerin orijinleri değişmediği gibi. Yani bu bizim Joker'e yaptığımızla aynı şey. Hiçbir şey değişmeyecek ama karakteri daha önce görmediğiniz bir şekilde göreceksiniz."


Justice League vs Teen Titans Kısa Video


Bu sefer haber çıkartma konusunda epey zorlandık o yüzden baya kısa bir yazı oldu ancak bunu bir sonraki pazar kahvesinde telafi etmeyi umuyoruz. İyi pazarlar!


Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget