Hayranlar Sordu, Civil War Kadrosu Tatlı Tatlı Cevapladı!


Captain America: Civil War'ın son fragmanının çıktığı akşam Buzzfeed, filmin kadrosunu internet üzerinden karşılıklı bir röportaja çağırdı. İnsanlar sorularını sordu, ekip de kah doğrudan cevapladı, kah ellerindeki kağıtlara yazarak gösterdi. Biz de size aktaralım dedik.

Soru 1. Ben herhangi bir takımdan yana değilim, sizin tarafınızı seçmem için bana ne sunuyorsunuz?

Sebastian Stan/Chris Evans: En vahşi rüyaların bile gerçek olacak.


Robert Downey Jr.: Son Şansın. #TeamIronMan üyesi olursan, Chris Evans seni Disneyland'e götürecek. (Haftanın 3 günü orada zaten.)


Soru 2. Bucky 99. yaşını nasıl kutlayacak? Bugün 99'una girdi bu arada.

Sebastian Stan: Nice 99 yaşlara Bucky Barnes!!



Soru 3. Cidden Steve'in küfür etmeyeceğini ya da küfür edenleri umursayacağını mı sanıyorsunuz? Adam İkinci Dünya Savaşı'nı gördü yahu.

Robert Downey Jr.: Koyduğumun Kaptanı doğuştan küfürbaz!



Soru 4. Sevgili Chris Evans, eğer Steve ve Sam arasındaki ilişkiyi üç kelimeyle anlatacak olsaydın ne derdin?

Chris Evans: Sadakat. Saygı. Aile.

Soru 5. Eğer bütün ekip bir aile olsaydı, anne ve baba rolleri kime düşerdi?

Chadwick Boseman: Tony kesinlikle baba olurdu. Black Widow anne olabilirdi ama çocukları okuldan alıp almayacağı bile kesin olmazdı. Scarlett Witch kesinlikle sorunlu ergen olurdu. Yani bence annemiz Vision olurdu.

Soru 6. Civil War'ı üç kelimeyle özetle.

Sebastian Stan: Zihinlerin acımasızca parçalanması.

Soru 7. Takımınıza katılmam için beni nasıl ikna edersiniz?

Robert Downey Jr.: Biz çok çok daha eğlenceliyiz.



Soru 8. Eğer Tony'nin saatinde Dora varsa, Steve'in saatinde hangi karakter olurdu.

Chris Evans: Mickey Mouse diyeceğim. Hem ikonik hem temiz. Hatta bence benim saatim de o olmalı!

Soru 9. Eğer Captain America: Civil War için bir karışık kaset hazırlama fırsatı size verilseydi, hangi şarkıları koyardınız?

Sebastian Stan:




Soru 10. Robert'ın en çok hayran olduğu şeyler nelerdir? Tony'ninkiler nelerdir?

Robert Downey Jr.:

Ben: UFC, Tarih, Tasarım
Tony: Tesserractlar, Bayan Potts, Silahlar


Soru 11. Birisiyle ilişkimi sırf o Iron Man tarafında, ben Cap tarafındayım diye bitirdim. Bu kötü bir şey mi?

Chadwick Boseman: Eh, yani bazı şeyleri düzeltemezsiniz, değil mi? #TeamIronMan



Soru 12. Karakterinizin başkalarına söylemekten utanarak gizli gizli dinleyip zevk aldığı şarkı nedir?

Sebastian Stan: Katy Perry'den Fireworks.

Soru 13. Iron Man zırhına tek bir değişiklik yapacak olsaydın ne yapardın?

Robert Downey Jr.: Karın kısmına tüylü bir fular eklemek isterdim?



Soru 14. Hangi takım diğerini karaokede yenerdi?

Chris Evans: Zor soru. onlarda Scarlett (Black Widow) var, bizde de Renner (Hawkeye) var. Ama biz yeneriz, Mackie (Falcon) bizim takımda!


Captain America: Civil War, 6 Mayıs'ta Sinemalarda!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget