Ben Affleck solo Batman filminin senaryosunu tamamladı!

Artık umarım hiçbiriniz Ben Affleck'in Bruce Wayne/Batman rolünü kaldırıp kaldıramayacağını sorgulamıyorsunuzdur. Çünkü Affleck, bildiğiniz Bruce Wayne olmuş. Batman'i en yakın ne zaman mı göreceğiz? 5 Ağustos 2016'da Suicide Squad'da bir cameosu olacak.

Peki Ben Affleck ne kadar süre Batman'i oynayacak? Batman v Superman'i geride bırakırsak, resmi olarak iki film için daha kontratı bulunuyor. ''Ama Justice League iki part olacak? O zaman solo Batman filmi olmaz?'' Durum pek öyle değil. Şu anlık Justice League'in iki filminde de yer alacağı kesin değil.

Ben Affleck'in menajeri Patrick Whitesell; ''Ben'in çoktan yazdığı bir senaryo var. Çok havalı bir şey.''


Solo Batman filminin tarihi daha belli değil. Tahminler 2019 yılında çıkacağı yönünde ama
Ben Affleck ve Geoff Johns'un ''çok gizli bir şey'' üzerinde çalıştığını ve Affleck'in bir senaryo yazdığını düşünürsek Batman filminin resmi olarak açıklanması yakındır!

Biz eminiz ki Warner Bros., Ben Affleck'e daha uzun süre onu beyaz perdede izleyebileceğimiz bir kontrat önerecek. Ortada bir Jared Leto gerçeği var. Ve biz bu ikiliyi uzun süre izlemek istiyoruz!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget