Adındaki "Super" kelimesi boşuna değil. Tam bir çılgınlık. Öyle bir çılgınlık ki spor tarafı arka planda kalıyor. Organizasyonun ABD ekonomisine katkısı inanılmaz. Mola ve devre arası için 30 saniyelik reklamların bedeli tam 5 milyon dolar! Ülke genelinde yiyecek, içecek, alkol satışları, lisanslı futbol ürünü satışları, günübirlik çalışma fırsatlarıyla ekonomiye katkısı en az 14 milyar dolar ki dünkü maç o kadar efsaneydi ki bu rakam daha da artmıştır! Bir de her sene devre aralarında yıldızlar yer alıyor. Katy Perry, Bruno Mars, geçen sene Beyoncé, bu sene Lady Gaga... Gaga'nın muhteşem devre arası şovu sayesinde iTunes'da albüm satışlarında bir anda ilk 3'ü birden ele geçirdi. 51.'si düzenlenen karşılaşmayı bu sene yasal yollarla 180 milyondan fazla kişi izledi! Bunun bir de internet üzerinden kaçak yollarla izleyenleri var ki, rakam nerelere ulaşıyor kim bilir!
Film fragmanlarını bekleyen ve takip eden biri nerede ve ne zaman beklemesi gerektiğini bilir. Örneğin San Diego Comic-Con. Fragman gelmemesi mümkün değil. Super Bowl da öyle işte. 180 milyondan fazla kişinin izlediği bir yayında stüdyoların film tanıtımı yapmaması olmaz. Yıllardan beri bu böyle, illa 3-5 bir şeyler düşer.
Yorum Gönder