İnceleme: The Flash #6


[update title="Künye" icon="info-circle"]Yayınlandığı Tarih: 14.09.2016
İçerdiği Sayı: The Flash #6
Hikaye: Revenge
Yazar: Joshua Williamson
Çizer: Carmine Di Giandomenico
Yayıncı: DC Comics[/update]
The Flash'ın Rebirth döneminde 6 sayıyı geriye bıraktık Rebirth özel sayısını da varsayarsak. Ortalık iyice karışmıştı geçtiğimiz sayılarda. Barry'nin arkadaşı August Heart, Speed Force sayesinde hıza kavuşmuştu. Aynı zamanda Central City'deki birçok kişi yıldırımlara maruz kalarak hız sahibi olmuştu. Bunlardan bazıları kötü adamlar çıksalar da çoğu iyi kişilerdi ve eğitim gördüler. Ancak her şeyden daha tehlikelisi, Godspeed ismindeki bir kötü ortaya çıkıp bu yeni koşucuların hızlarını çalıp onları öldürmeye başlamıştı. Sonunda da Barry'nin hoşlanmaya başladığı kadını kaçırmıştı.


[error title="Spoiler Bölgesi" icon="exclamation-circle"] Sayının başında Godspeed, bir suçluyu süper hızda sürükleyerek öldürüyor. Daha sonra Barry'nin laboratuvarında, klasik bir şekilde Barry'nin yine her şey için kendisini suçlamasını izliyoruz. (Wally'i çok özlüyorum). Daha sonra yanına gelen August ile uzun konuşmalar yapıyorlar. August, Barry'nin abisi için her şeyi yaptığını, biraz dinlenmesi gerektiğini söylüyor. Barry Meena'nın öldüğüne inanmadığını, zamanında kendisinin yaşadığı bir şeyi yaşadığını düşündüğünü söylüyor. [Yukarıdaki Crisis on Infinite Earths göndermesi] Bu sırada genç koşuculardan Avery, yanlarına gelip Godspeed'in yeniden saldırdığını söylüyor. Flash, şimdiye kadar bir fikri oluşmuş olduğunu düşündüğü Iris'e gidiyor. Meena'nın ölümünü konuşurken, geçtiğimiz sayılarda siyahi Wally'i eğittiğini bildiğimiz Meena'ya olanı duyan Wally, sinirlenip Barry'e bağırıyor, "sen işe yaramazsın, ben Flash'ı bulacağım" diye. Bu sırada Barry, Wally'nin Meena'yı nereden tanıdığını düşünürken onun da bir koşucu olduğunu anlıyor. Peşine düşmüyor ancak Iris, Godspeed'in kurbanlarından birisi hakkında tuhaf bir şey olduğunu söylüyor. Dosyayı gören Barry öfkeyle August'un yanına gidiyor. "Godspeed'in kurbanlarından birisi sürüklenerek öldürülmüş. Kurban, abinin davasındaki şüpheliymiş, sen misin August?" diyor. August da, "sen benim abim için hiçbir şey yapmadın, diğer koşucular da bizim gibi kahraman olacaklarına güçlerini boşa harcıyorlardı. Ben gelişmiş Flash'ım, benim adım Godspeed" diyor. Barry "ama Godspeed harekete geçtiğinde yanımdaydın" deyince August, "işte mesele bu Barry, ben aynı anda iki yerde olabiliyorum, o kadar hızlıyım" diyerek Barry'i tekme tokat dövmeye başlıyor.[/error]


Görüş


İlk sayıdan beri söyleyip durduk. Resmen bağırdık. Boğazımız patladı. August Heart'ı yalvarırız Godspeed yapmayın, gözünüzü sevelim, başka bir karakter olsun dedik. August'un öküz gibi "Ben Godspeed'im" diye bağırdığını gördük sayılar boyunca. Ve 6 sayıdır üzerine düşülen yeni bomba Flash kötüsü, mimik bile oynattırmadan kimliğini belli etti. Arkadaş bunu 500 yerde gördük yeter ya! New52'da Scott Snyder, Lincoln March'ın Thomas Wayne Jr. olduğunu gösterdiğinden beri bu hareketi çıkaran herkesten nefret ediyorum. Bana Hush demeyin, kalbinizi kırarım. Karakterin yayın hayatı boyunca hiç duymadığımız bir kankasının bir anda can düşmanı olmasını sevmiyorum. Bunun yanı sıra, Godspeed'in nasıl August olacağı konusunda daha önce, "August gelecekte daha güçlü bir hale gelip kötüleşti ve Flash'la tersleşti, bu yüzden Flash'ı zayıf olduğu zamanda indirmek için geçmişe geldi" demiştim ama Williamson buna bile tenezzül etmemiş. Daha 1 ay önce yıldırım çarpan August, Zoom'dan, Reverse-Flash'tan bile daha korkunç olmuş, çırağı olduğu Barry'i parmağında oynatıyormuş. Hadi oradan! Siyahi Wally'nin, Barry'e verdiği saçma sapan tepkiye hiç girmeyeceğim zaten. Arkadaşım, Barry olarak tanıdığın adamın Godspeed'e karşı ne yapmasını bekliyorsun? Öte yandan August, sayının başında, artık cinayetleri çözmeye çalışmaktan çılgına dönen Barry'e "sen abimin katilini bulmak için hem Barry Allen olarak, hem de Flash olarak elinden geleni fazlasıyla yaptın, kendine yüklenme" diyor. Ama Godspeed'e dönüşüp Barry'e saldırırken "Sen abimin katilini bulmak için kılını kıpırdatmadın, şüphelisini bile serbest bıraktın" diyor. Buna hiçbir yorum yapmıyorum. Bu kadar saçma sapan bir şey olabilir mi? Bu seri için daha sert konuşmak isterdim ancak konuşamıyorum, ancak bu dergi, Rebirth dönemindeki kredisini benim için tamamen kaybetti. Yaratıcı ekip değişene kadar da uzak duracağımı düşünüyorum. Üzgünüm.
3.0
ÇOK KÖTÜ

Sizin sayıya verdiğiniz puan kaç?

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget