Ryan Reynolds'ın çok güleceğiniz 20 tweet'i

Biricik Deadpool'umuz Ryan Reynolds Twitter hesabından gerek kızı ile gerek Deadpool ile olsun her konuda herkesi çok güldürüyor! Buyrun Ryan Reynolds'ın çok güleceğiniz 20 tweet'i!


1- ''Vancouver'a gittiğim zaman insanlar benimle alay etmesin diye yanımda yoga minderi taşıyorum.''


2- ''Kızım için yangınların içinden geçerim. Eh, YANGIN değil, çünkü tehlikeli. Acayip nemli bir oda da olur ama çok da nemli değil, çünkü... saçım.''


3- ''Bir bebeğe sağa kaymayı öğretmek şaşırtıcı şekilde kolay.''


4- ''Kızıma güneş sana kızgın olduğu için her gece batıyor dedim. Büyük ihtimalle büyüyünce ebeveynlik hakkında bir kitap yazacak.''


5- ''Abim ve ben. Hell's Angels grubuna katılmadan biraz önce.''


6- ''Hell's Angels grubundan atılmamızdan yaklaşık 45 saniye sonrası.''


7- ''Kızım sadece 6 aylık ve şimdiden çizim yapabiliyor. Buzdolabına asardım ama cidden çizdiği bir boka benzemiyor.''


8- ''Ben sesli düşününce hiç de Morgan Freeman gibi olmuyor.''


9- ''Mike Huckabee her zaman ya gıdıklama savaşına gidiyormuş ya da gıdıklama savaşından dönüyormuş gibi görünüyor.''


Mike Huckabee:



10- ''Büyük güç büyük sorumsuzluk getirir.''


11- ''Biri burada ölmüş gibi kokuyor.''


12- ''Anahtarlarımın, cüzdanımın ve böbreğimin kayıp olduğunu eve gidene kadar farketmedim.''


13- ''Bütün bir sabahı kızımın gözlerinin içine bakıp ''Bunu yapamayacağım.'' demek gibisi yok.''


14- ''Biri cümlesine ''Tüm saygımla...'' ile başlayınca saçma sapan bir şey söyleyecekleri garanti gibi.''


15- ''Unutmayın, benim adım daha havalı olmadığı zamanlar Ryan kondu.''


16- ''Teşekkürler de ben bunların hiçbirini söylemedim. Ve Noel Baba gerçektir. Annemin onu öptüğünü gördüm.''


17- ''Kızımın doğum günü kutlu olsun! Bakiretimi kaybettiğim için üzgünüm, ama bir kızım olduğu için minnettarım.''


18- ''Kızım için anaokulu şarkıları yazmaya bayılıyorum. En sevdikleri, ''Güneş ışığı-Sarılma-Zamanı!'' ve ''Tanıdığın Herkes Bir Gün Ölecek.''


19- ''Kızım biraz önce ben esnerken ağzımın içine hapşırdı. Baya da keyifli görünüyordu. Gülsün dursun, beni bir gün gömmek zorunda kalacak olan o.''


20- ''Disneyland'de 100 derecenin altında öğleden sonrayı geçirmenin en güzel yanı çok fazla çocuğun önünde bayılmak.''


Bizi attığın her tweet ile çok güldürdüğün için teşekkürler Mr. Pool!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget