Ben Affleck Justice League'in yapımcısı oldu!

Batman v Superman'deki performansıyla hepimizin hayran kaldığı Ben Affleck, şu sıralar Londra'da çekimleri devam eden Justice League filminde yapımcılardan biri oldu ve direkt filmin yönetmeni Zack Snyder ve yazar Chris Terrio ile çalışacak!

Bu kadar da değil, Affleck ayrıca senaryoya da katkıda bulunacak ve çekimlerden sonra filmin düzenlenmesi adına da yardım edecek. Daha önce ''Zack Snyder ve Warner Bros. arasında sıkıntı büyük'' haberiyle gelmiştik, durum hâlen öyle bir şey değişmedi. Bana göre Ben Affleck'in yapımcılığa getirilmesi Justice League'den kovulması için imza kampanyası başlatılan ve eleştirinin ardı ardası kesilmeyen Zack Snyder'a yönelen oklara dağıtmak ve yavaştan Affleck'i kendi filmlerinin yönetmenliğine getirmek olabilir. Şunu da söyleyelim; Ben Affleck, 1998'de Good Will Hunting filmiyle En İyi Özgün Senaryo Oscar ödülüne sahip!

Keşke Zack Snyder yerine yönetmenlik koltuğuna da Ben Affleck getirilse de koskoca Justice League filmini diken üstünde izlemesek(!)


Justice League Part 1, 16 Kasım 2017'de sinemalarda!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget