Joss Whedon'dan Age of Ultron eleştirilerine cevap geldi!

Çoğu çizgi roman hayranı için Avengers Age of Ultron'da Joss Whedon'ın verdiği kararlar büyük hayal kırıklığı yarattı. Film görsellik açısından başarılı olsa da kurgu ve hikayesindeki kopukluklar, olayların birbirine bağlanamaması en büyük tepkileri almıştı. Bruce Banner&Natasha Romanoff ilişkisini de unutmayalım. Marvel hayranları dinledi ve bu kararlardan ders olarak Avengers Infinity War Part 1 ve 2'nin yönetmen koltuğuna önceden Captain America: The Winter Soldier'ı ve ülkemizde 6 Mayıs'ta çıkacak Captain America: Civil War'un yönetmenler kardeşleri Anthony ve Joe Russo'yu getirdi. Joss Whedon ise uzun bir sessizlikten sonra bazı açıklamalar yaptı.
Ultron'la çok gurur duyuyorum. Beklentilerimi karşılamayan şeyler de vardı. Bazı şeyler kaçınılmaz olarak Marvel'la ters düşüyordu ve bu şeylerin çoğu benim yaptığım şeylerdi, sonuç olarak ben de yorulmuştum. Filmden sonra insanlar ''İyiydi ama daha iyi olabilirdi.'' gibi yorumlar yapıyordu ve bence bu film, stüdyo ve benim kötülüğüm için olan bir şeydi. Marvel bana ikinci kez bir Avengers filmi yönetme şansı verdi ve bence bu çok çılgınca ve güzeldi. Ayrıca filmin başarısız olması da benim için çılgınlıktı ama iyi bir çılgınlık değil.



Tek dileğimiz Joss Whedon'ın Marvel'dan mümkün olduğunca uzak durması. Civil War hakkında yapılan yorumların çok büyük çoğunluğu Russo kardeşlerin ne kadar harika bir iş yaptığını gösteriyor.

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget