John Krasinski Steve Rogers rolünden neden vazgeçti?

Evet, Chris Evans yıllardır Steve Rogers ile mükemmel bir iş çıkartıyor ve aklımıza bu rol için başkasını getiremiyoruz fakat Evans'ı role ikna etmek Marvel'ın bir hayli vaktini almıştı. Hatta Robert Downey Jr.'ı bile Evans ile konuşturtup kadroya almaya çalışmışlar. Chris Evans, Marvel'ın teklifini tam üç kez reddetmiş.

Sebebi ise basit; süreklilik. Chris Evans yıllar süren devam filmlerini ve Captain America gibi bir karakterin sorumluluğunu almak istememiş. Daha önce Fantastic Four'da Johnny Storm'ı canlandırdığı için bu konuda yaşamışlıkları da var. Bunların dışında sonuçları güzel olsa da insanı bıktıran bir diyet ve çalışma rutinini de unutmayın. Hugh Jackman'ın, Wolverine rolünü bırakmasının en büyük sebeplerinden biri de bu. Adam 16 yıldır bu diyeti uyguluyor ve yaşı ilerledikçe de daha zor bir hâle geliyor.

Marvel'ın Evans dışında teklif götürdüğü hatta aşama bile kaydettiği kişiler olmuş. Örneğin The Office'den tanıdığımız Emily Blunt'ın eşi John Krasinski! Dün gece Conan'a katıldı ve Steve Rogers rolü için kostüm denemesi sırasında rolden neden vazgeçtiğini anlattı;
Kostümü giyerken inanılmaz olduğunu düşünüyordum ve çok memnundum. Daha 13 Hours filmi olmamıştı ama üstsüz olmama rağmen harika hissediyordum. Daha sonra içeri Thor kostümüyle Chris Hemsworth girip selam verdi. O an rolü almaktan vazgeçtim.

Krasinski rolü alırsa Chris Hemsworth gibi bir vücuda sahip olması gerektiği ve bunun da zahmetli olduğunu anlamış olacak ki kostüm denemesinde çekip gitmiş. Marvel'ın erkek baş rollerinden istediği şeyler ortada, Chris Evans'ın son hâlini görünce Krasinski kararından pişman olmasa gerek.


Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget