Jared Leto Joker rolüne hazırlanmak için ne mi yaptı?

DC Extended Universe'de The Joker karakterini canlandıracak Jared Leto, rolüne hazırlanmak için biraz tehlikeli yollar seçmiş. Entertainment Weekly ile yaptığı röportajda role hazırlanırken psikiyatristler, psikopatlar ve katilleri ziyaret edip onlarla sohbet etmiş.

''Bu karakteri yaratmak için ne yaptın?''
Bence Joker bir gerçeklik ve düzlem arasında yaşıyor. Bir nevi şaman. Devralması çok ''zehirli'' bir rol. Kuralları yıkma, kendini zorlama ve etrafındakilere eşsiz yollarla istediğini yapabilme iznin var. Başlarda kendimi eğitip, araştırıp okuyarak zaman geçirdim. Ve bir süre sonra bunu yapmayı bırakmam gerektiğine karar verdim. Çünkü Joker'e daha önce defalarca yeniden hayat verildi, yeniden yaratıldı. İşin güzel tarafı önceden bu karakteri oynayanlar bence Joker'in içinde ruhlarından bir parça bırakıyor ve bu devam ediyor.

''Özellikle ne yaptın?''
 Joker'in şiddeti bir senfoni gibi. Bu şiddet ve manipülasyondan inanılmaz bir ödül alan bir insan. Uzmanlarla, doktorlarla, suç işlemiş insanlardan sorumlu olan psikiyatristlerle zaman geçirdim. Bana göre herhangi bir rolü aldığınızda bir parça dedektif ve bir parça yazar oluyorsunuz. Keşfetmek ve bir karakter inşa etmek benim süreçteki en sevdiğim kısım. Gerçekten eğlenceliydi.

Eh, Heath Ledger'ın efsanevi performansından sonra Leto'nun izleyicileri etkilemek için sınırları zorlaması gerekiyor. Ne kadar iyi olacağını ise 4 Ağustos'da sinemalarda öğreneceğiz!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget