RÖPORTAJ: Gotham Dizisinin Genç Bruce Wayne ve Selina Kyle'ı ile Tanışın!


Sonbaharın belki de en çok merakla beklenen çizgi roman uyarlamalarından olan Gotham, bizi birçok karakterin geçmişine götürecek. Penguin, Riddler, Jim Gordon ve daha nicelerine ek olarak Catwoman ve tabi ki de Kara Şövalye'nin kendisini göreceğiz.

IGN, dizinin genç oyuncuları Camren Bicondova (Selina Kyle) ve David Mazouz (Bruce Wayne) ile bir röportaj yapmış. Bakalım...




IGN TV: Çok ikonik bir karakteri oynuyorsun. Bu rolünü aldığını öğrenmek nasıl bir histi?

Camren Bicondova: Aslında oldukça şok olmuştum çünkü biliyorsunuz...harika bir karakter! Ama tabi daha tam olarak Catwoman değil. Hayatının daha erken bir bölümü ve henüz Catwoman olduğunun farkında değil. Çok havalı bir rol bence.

IGN: Şimdiden biraz suça bulaşmış gibi sanki?

Bicondova: Yani evet, kısmen öyle. İlginç bir durum çünkü yaşayabilmek için çalıyor, pek mantıklı geliyor mu bilmiyorum ama kötü niyetle çalmıyor. Yani "Uff sıkıldım, gidip bir şeyler çalayım" gibi bir niyeti yok. Sadece ihtiyacı var.



IGN: Peki, mesela Jim Gordon ile ilişkin nasıl, sonuçta dizinin merkezinde o olacak?

Bicondova: Şimdilik sadece pilot bölümü çektik ve daha çok tanıtım havasındaydı yani Gordon'la daha tanışmadım. Ama bildiğim kadarıyla zaman ilerledikçe ilişkiler oldukça yakın olacak--hem Gordon'la hem Bruce'la.

IGN: Birçok insanın merak ettiği bir konu da, karakterlerinizin geleceğini düşünürsek, ikinizin karakteri etkileşime geçecek mi, geçecekse bu nasıl olacak, bunu merak ediyorlar. David bunun için heyecanlı mısın?

David Mazouz: Evet, yani harika olacak. Carmen müthiş biri--yani idare eder.

Bicondova: Eh, o da idare eder. (Gülüyor)

Mazouz: Ama gerçekten Carmen müthiş birisi, birlikte çalışacağımız sahneler harika olacak. Diziyi ne yönde götürecekler tam bilmiyorum. Sadece pilot bölümü okudum ve devamını okumak için oldukça hevesliyim.

IGN: Carmen'e sordum, sana da soralım. Böyle ikonik ve çok uzun bir geçmişe sahip bir karakteri canlandıracağını öğrendiğinde ne hissettin?

Mazouz: Eh, Bruce Wayne'i oynamak iğrenç. (Gülüyor). Hayır, durun ben bir soru sorayım: 13 yaşında hangi erkek çocuğu Batman olmak istemez ki?

IGN: (Gülüyor) Emin ol sadece 13 yaşındakiyle kalmıyor o.

Mazouz: Şimdiye kadarki en havalı süper kahraman o. Gerisinden bahsetmeye bile gerek yok...



IGN: Karakterlerinizin ne olacağını biliyorsunuz ama şu an öyle değiller, bu nasıl bir his? Sonuçta kendinizi geride tutacaksınız ve ne olacağınıza dair sadece ipucu verebileceksiniz.

Camren Bicondova: Güzel soru.

David Mazouz: Sanırım karakterinin ne olacağını bilmek güzel bir şey, sonuçta, Ben Affleck'e dönüşeceğim.

IGN: (Gülüyor) Evet sen Ben Affleck olacaksın ve Carmen sen de Michelle Pfeiffer...ya da Anne Hathaway olacaksın.

Mazouz: Evet, sanırım oldukça güzel olacak. Çünkü karakterinizin bir yetişkin olduğunda duygusal olarak nasıl davranacağını biliyor olmak zor olacak. Bu yüzden Batman üzerinde çok fazla çalışmıyorum. Ben onun çocuk versiyonuyum.

Bicondova: Sen Bruce Wayne'sin.

Mazouz: Evet, Bruce Wayne'im. Zorlayıcı olacak. Her ne kadar oldukça müthiş olsa da dizinin sonunda --altıncı ya da yedinci sezon umarım-- Batman ile aynı duygusal güce sahip olmam gerekecek. Bu yüzden hem zorlayıcı hem de harika olacak. Yönetmenlerle çalışıyoruz. Bruno Heller ve Danny Cannon pilot bölüm çekimlerinde oldukça iyiydiler. Kısacası dizi boyunca sıradan zengin bir çocuğun --pek sıradan olmasa da--Batman olmasını göreceğiz. 

IGN: Peki, Carmen, sanıyorum dans geçmişin, karakterinin fiziki estetiği ve çevikliği düşünülürse oldukça yardımcı olmuş olmalı.

Bicondova: Evet, hem de çok. Aslında pilot bölüm için dublörler kullanıldı. Ağır işleri benim yerime dublörüm Laurie yaptı. Ama bazen ufak tefek durumlar olduğu zaman o hareketler oldukça işime yaradı. Bazen "Bunu yapabilir misin? Şunu yapabilecek misin?" diye düşünüyorsun, bazen de "Yo, bunu yapamam" diyorsun. Ama dans geçmişim bana oldukça özgüven verdi bu konuda. En azından vücudumla rahatım ve nasıl hareket ettireceğimi biliyorum.



IGN: Peki fragmanın çıkması ve insanların dizi hakkında bu kadar heyecanlanması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bicondova: Evet, izlemeyi bırakamadım hala--çoğu insan gibi. Kendimi televizyonda görmek biraz tuhaf ama aynı zamanda harika! Anlamadığım bir çekiciliği var. İzlemeyi bırakamıyorsunuz. Dizi için oldukça heyecanlıyım.

Mazouz: Fragmanın çıktığı hafta abartmıyorum 33 kere izledim. Ne zaman moralim bozuk olsa açıp izleyerek moralimi düzeltiyordum.

Bicondova: Aynen!

Mazouz: Neredeyse izlediğim en iyi fragman.

Bicondova: Film fragmanları gibi bir şeydi.

Mazouz: Evet, bunu başkalarından da duyuyorum. Danny Cannon mükemmel bir iş çıkardı. Kalitesi çok çok çok yüksek.

IGN: Sonbaharda dizinin kendisini izlemek oldukça heyecan verici olacak.


Kaynak: IGN

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget