Suicide Squad ön gösteriminden ilk izleyici yorumları geldi

Birkaç aydır çalkantılı bir süreç geçiren Suicide Squad'a Warner Bros. ilk ön gösterimini Captain America Civil War'ı da izleyen izleyicilerle yaptı. Stüdyo izleyicilere filmin Suicide Squad olduğunu söylemedi, salonda öğrendiler. İçiniz rahat olsun çünkü yorumlar çok olumlu!


''HERKESE AĞUSTOS'TA SUICIDE SQUAD'I İZLEMESİNİ TAVSİYE EDİYORUM!!! ÇOK TATMİN EDİCİ! ŞAŞIRACAKSINIZ!!''


''Dün gece #SuicideSquad'ın ilk gösterimini izledim! Film #harikaydı! Bütün karakterler inanılmaz iyiydi! #TavsiyeEdiyorum''


''Bugün Suicide Squad'ı izledim! Beklentilerim karşılığını aldı! Vizyona girmesi için sabırsızlanıyorum! #SuicideSquad #öngösterim''


''Suicide Squad'ın ön gösterimini izleme fırsatı buldum ve film gerçekten iyiydi!''



Suicide Squad ile bambaşka, daha önce hiç izlemediğimiz bir çizgi roman uyarlaması türü izleyeceğiz. Bu sefer merkez süper kahramanlar değil, villainlar! Bizim heyecanımız dorukta, sizin de öyle olmalı!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget