Captain America Civil War'dan en etkileyici 25 replik

1- ''Masumların hayatını kaybettiği bir zafer, zafer değildir.'' -Kral T'Chaka


2- ''Oğlumun intikamını kim alacak Stark? O öldü... ve ben seni suçluyorum.''


3- ''Kendi gücümüz rekabete yol açıyor. Rekabet anlaşmazlığa ve anlaşmazlık da... felaketlere.'' -Vision


4- ''Eğer bunu imzalarsak seçim yapma hakkımızdan vazgeçmiş oluruz.'' -Steve Rogers


5- ''Taviz verebileceğin yerde ver, veremeyeceğin yerde ise verme. Bütün dünya yanlış bir şeye doğru diyorsa bile, bütün dünya sana ikile diyorsa bile senin görevin bir ağaç gibi köklerini salıp, gözlerinin içine bakıp ''Hayır, sen ikile!'' demektir.'' -Sharon Carter


6- ''Benim kültürümde ölüm son değildir. Daha çok bir iniş noktasıdır. İki elinle Bast ve Sekhmed'e uzanırsın... onlar seni sonsuza kadar koşabileceğin yeşil bozkırlara götürür. Babam buna inanırdı... ama ben babam değilim.'' -T'Challa


7- ''Her zaman kavgayla biter.'' -Bucky Barnes


8- ''Tebrikler Yüzbaşı, artık bir suçlusun.'' -James Rhodes


9- ''Onların korkularını kontrol edemem... sadece kendiminkini edebilirim.'' -Wanda Maximoff


10- ''Çatışma çıkarsa ne olacak? Steve Rogers'ı mı öldüreceksiniz?'' -Natasha Romanoff


11- ''Benim yapabildiğim şeyleri yapabildiğin zaman eğer kötü bir şey olursa suçlu sen oluyorsun.'' -Peter Parker


12- ''Avengers'ı parçalamana engel olmaya çalışıyorum.'' -Tony Stark


13- ''Sen Avengers'ı o imzayı attığında parçaladın.'' -Steve Rogers


14- ''Yüzbaşı Rogers! Yaptığınız şeyin doğru olduğuna inandığınızı biliyorum... ama çoğunluğun iyiliği için teslim olmalısınız.'' -Vision


15- ''Söylemekten ne kadar nefret etsem de... bunu kazanmak için bazılarımızın kaybetmesi gerekiyor.'' -Clint Barton


16- ''Bütün bunlara değer miyim bilemiyorum Steve.'' -Bucky Barnes


17- ''Fütürist! Fütürist burada beyler! O her şeyi görür. Hoşunuza gitse de gitmese de sizin için en iyisini o bilir.''
-Clint Barton


18- ''Hank Pym her zaman ''Bir Stark'a asla güvenemezsin.'' derdi.'' -Scott Lang


19- ''Bir imparatorluk düşmanları tarafından yıkılırsa tekrar yükselebilir. Peki ya içeriden yıkılırsa? Sonsuza kadar ölü kalır.'' -Helmut Zemo


20- ''Hepsini hatırlıyorum.'' -Bucky Barnes


21- ''İntikam seni tüketmiş. Onları da tüketiyor... bundan sonra beni de tüketmesine izin vermeyeceğim.'' -T'Challa


22- ''Bunu bütün gün yapabilirim.'' -Steve Rogers


23- ''O kalkan sana ait değil... sen onu hak etmiyorsun.'' -Tony Stark


24- ''Senin arkadaşın ve benim babam, ikisi de kurbandı. Birinin bile huzuru bulmasına yardım edebildiysem...'' -T'Challa


25- ''Tony, üsse geri dönmene sevindim... Koca malikanede tek başına olman fikri hoşuma gitmezdi. Hepimizin aileye ihtiyacı var. Avengers senin... belki benim olduğundan daha fazla. Ben 18 yaşımdan beri kendi başımayım. Hiçbir yere tam olarak uyum sağlayamadım, orduya bile. Benim insanlara inancım var... bireylere. Şunu mutlulukla söyleyebilirim ki beni hiç yüzüstü bırakmadılar. Bu yüzden ben de onları yüzüstü bırakamam. Kilitler değiştirilebilir, belki de değiştirilmemeliler.

Seni kırdığımı biliyorum, Tony. Ailen hakkında konuşmayarak seni koruduğumu sanıyordum... şimdi anladım ki aslında kendimi koruyormuşum. Üzgünüm... umarım bir gün bunu anlarsın. Anlaşma konusunda sana katılmak isterdim, gerçekten. Biliyorum ki inandığın şeyi yapıyorsun, hepimiz bunu yapıyoruz... yapmamız gereken de bu.

Ne olursa olsun, söz veriyorum. Eğer bize ihtiyacın olursa, eğer bana ihtiyacın olursa... orada olacağım.'' -Steve Rogers

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget