Bryan Singer ve Oscar Isaac Apocalypse'i ölümüne savundu

Temmuz 2015'de filme adını veren, Oscar Isaac'in canlandırdığı X-Men evreninin efsanevi kötü adamı Apocalypse'e ilk bakış yayınlanmıştı. Çoğumuzun keşke yayınlanmasaydı dediği fotoğraf aşağıda...


Apocalypse'in bu fotoğraftaki görünüşü çok büyük tepki çekti ve sosyal medyada uzun süre dalga konusu oldu. Oscar Isaac ve Bryan Singer bu fotoğrafla ilgili birkaç şey söyledi;
O ilk fotoğraftan ben de pek memnun olmamıştım. Fakat o kare portala girdiğimiz sahneydi ve portalın mor ışığı yüzümüze yansıyordu, herkes karakteri mor renkte sandı ama tabii ki öyle değil. -Oscar Isaac
Oscar'a makyajı efektlerle vermek yerine oyuncularla iletişim kurmasının daha yararlı olacağını düşündüm. Onun ölçülerinde bir kıyafet tasarladık. Başrol oyuncularımızla iletişimini zirveye çıkarmak ve gerçekçiliği arttırmak için efekt kullanmaktan kaçındım. -Bryan Singer 
Bazen oyuncu ve yönetmenleri seçimleri konusunda ön yargılı davranmayıp rahat bırakmak gerekiyor. Örneğin; Heath Ledger, Ben Affleck, Tom Holland, Hugh Jackman... tamam belki Oscar Isaac bu isimleri Apocalypse performansı ile geçemeyecek fakat en azından bize sinemada ''idare eder'' bir Apocalypse izletip o ilk fotoğrafı ilk gördüğümüzde kafamızda kurduğumuz senaryoları yaşatmadı. Seçim demişken filmin yönetmeni Bryan Singer bu konu hakkındaki örneğini 16 yıl önceki Hugh Jackman seçimi ile verdi;
16 yıl önce 1.91 boyundaki bir aktörü 1.63 boyundaki Wolverine karakteri için seçtiğimdeki tepkileri hayal edebiliyor musunuz? Neredeyse çarmıha geriliyordum.

16 yıl önceki bu cesur seçim bize en efsanevi çizgi roman karakteri performanslarından birini yıllardır izletiyor. Hugh Jackman pençeleri son kez Mart 2017'deki Wolverine 3 için takacak!

X-Men: Apocalypse şu an sinemalarda, kaçırmayın!

Yorum Gönder

[disqus]

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget